#4 – підготовка до кастингу – співпраця з оператором – знайомство зі знімальними локаціями – режисерська робота над сценарієм

#4 – підготовка до кастингу – співпраця с оператором – знайомство зі знімальними локаціями – режисерська робота над сценарієм

Одна з найзмістовніших частин будь-якого гарного фільму – це грамотно підібрані актори. Іноді харизматичний та талановитий актор здатен витягнути на собі весь проект, а буває і так, що актори грають настільки неправдоподібно, що хочеться на манер Станіславського закричати: «Не вірю» та без роздумів закрити вкладку із фільмом.

Тож до кастингу потрібно підходити із максимальною прискіпливістю. Глядач не пробачить фальші в акторській грі.

Кастинг на головні дитячі ролі триває майже місяць. Перший етап, який складався з заповнення анкети та зйомки короткої відео-розповіді про себе завершився. 

Охочих взяти участь у проекті було дуже багато. Нам надійшло майже 370 заявок. До другого етапу кастингу пройшло лише 60 дітей. І тільки вісім з них отримають таку бажану головну роль!

Другий етап – це прослуховування, яке буде тривати 3 дні. До прослуховування готуються не тільки маленькі актори, а й ми.

 Кастинг-менеджеру проекту Дар’ї Перельмутер довелось не тільки обробляти анкети та складати розклад кастингу, а й займатися більш практичними справами. Оскільки кастинг обіцяє бути спекотним, як в прямому сенсі, так і в переносному, ми вирішили, що потрібно подбати про воду для наших майбутніх зірок. Сказано-зроблено. Воду придбали, а Дар’я перетворила звичайну мінералку на «зіркову воду!».

Розширення команди

З кожним днем наш творчий колектив поступово стає все більш численним.

До речі, наймати людей для участі у тривалому проекті – зовсім не така проста задача, як може здатися на перший погляд. І якщо про рівень професіоналізму кандидата можна дізнатися з його попередніх робіт, то передбачити як він впишеться в усталений колектив  майже неможливо. Разом з Антоном Калітой (оператором) ми вже неодноразово працювали над різними проектами, тож жодних сумнівів стосовно якості відео-матеріалу та взаємовідносин на майданчику в нас нема.

Локації

Ми вже казали раніше, що більша частина зйомок пройде у дитячому таборі. Але в той же час сценарій передбачає зйомки в інших місяцях. Наприклад, у традиційній українській хатинці. Таку знайти зовсім не складно, так? А якщо хата повинна бути розписаною? Вже важче). А якщо розпис повинен бути не абиякий, а саме Петриківський?

Тепер розумієте чому ми так раділи, коли отримали відео цієї локації від Віктора Боняка – автора ідеї фільму та Філінової Лариси Олександрівни, яку ми між собою кличемо нашим лінійним продюсером?

 У Січеславській області вони знайшли справжню українську хату, розписану Петриківським орнаментом. Господарі хатинки люб’язно погодились на те, щоб ми завітали до них усією великою компанією та провели зйомки.

Сценарій

Літературний варіант сценарію давно завершений, а зараз над ним йде продюсерська та режисерська робота.

Робота ця ведеться у спеціальній програмі, яка називається Celtx. Програма спеціально створена для організації будь-яких медійних проектів.

(Так, у Celtx ми робимо вже не перший проект… І ні… це не проплачена реклама 😊)

Принцип роботи – доволі простий, хоча і клопіткий. Спочатку в ній пишеться сценарій, а згодом додається уся інформація по організації та проведенню зйомок.

У спеціальні вкладки заноситься все, що має відношення до створення конкретного проекту: актори, грим, локації, транспорт, тварини, звукові та відео-ефекти, обладнання та таке інше.

У результаті в автоматичному режимі ми створюємо усю проектну документацію, яка суттєво полегшує життя усім учасникам знімальної групи та структурує процес.

Далі буде.

MG8